Hejsaaan

Jaha jag har kommit på att jag är störd.
http://www.stylesearch.se/ kan man länka sin blogg och efterbliven som jag är gjorde jag en ny eftersom jag inte tänkte på att jag hade denna =P. Så har en ny som jag skriver med i http://martiiinaah.blogg.se/.

Annars då, vi har LOOOV.  YEES. fifan va skönt.

Fredags: Tjejfest , kvällen slutatde i åtvid för mig Sis & Fija :D
Lördags: Va med Sis på dan sen drog vi till hennes brorsa o va
hundvakter o senare kom Fija & Bella vi skulle ha filmkväll men
de vart inte många filmer som vi såg , ;-)
Söndags: Vart o slappa på dan sen på kvällen kom Marcus
& dom o hämta oss me bilen så åkte vi hem till han & festa lite ;D
Måndag: Jag åkte hem o slappa hela dagen sköönt , :D sen på
kvällen drog ja o Jossie till Ted o glodde på massa filmer. 
Jag somnade jätteofta (A) 
Tisdag: Va med Sis hela dagen :D Vi laga en ny maträtt va skit gott :C
mm vi ska bli mästerkockar (A)

Sen har jag bara slappat onsdag och torsdag.
Imorn kanske de kommer en gubbe o spaklar rummet med =) .
Nu jävlar ska ja göra om det.

aja snart skola igen, snälla skjut mig.
Fast bara i 4 veckor sen loov, fast min siss öveger mig då :( kommer inte ha ett shiiit o göra:(

aja de va allt för mig!
Hade bra!
// Martinaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0