Hej svejs.

Skaffade en till webblogg, tänkte den andra är ju bara skrivet tråkigheter i så det skulle kännas konstigt att skriva bra saker eller saker jag har gjort i den. Så gjorde helt enkelt en ny =)

Igår vare ju då vätternfestivalen. Jag gick faktiskt upp skapligt, eller iaf vid elva. Det är skapligt =)
Bara gjorde mig iordning sen så drog jag till min underbara bror. Hämtade lite pengar och pratade. Sen ringer jossie och är allmänt slut. Min bror tycker hon är virrig :P
Sen mötte jag henne. Alltid lika trevligt att träffa siss <3
Vi gick och handlade jouice till vår goda dricka(A) HA ^^

Senare kom Steffi och chris förbi med och det var dags att bege sig mot bussen på rece. Mötte upp fia då. Så tog vi bussen mot motala. Fick sitta själv =( ha.
Efter ca en timma var vi framme i typ grannstaden ? haha. Inte mycket folk eller något. Spenderade tiden utanför en biograf med popcorn och chips =D. Sen även inne på en kinaresturang där vi träffade ett par som firade 1 år. Dom var väl runt 50 bast och tafsade på oss. Det kommer nog hålla länge =D.
Men var inte i motala så ruskigt länge. Vi drog till Ljungsbro ist.
Men får inte glömma o nämna vårat 15åriga ragg på bussen =P.
I Ljungsbro var det inte bra. Slog ihjäl mig som vanligt. Idag har jag ont på benet, tån, handen och tappat rösten pga förkylning.
Sen kom vi hem runt elva idag och gick till stan o köpte kebab o jordgubbar. Sen har jag bara tagit det lungt. Kan knappt röra mig =P Men så blire dagen efter.

Det var den kvällen.
Josefine Åkerström är undebar!.

Hade bra förövrigt.
// Martina.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0