Tjohej!

Nu sitter jag i skolan igen. Suck.
Fast går bara till halv tolv idag så det är chill =D. Fast iofs måste jag hem och plugga på samhällsläxan. Suck den suger fattar inget direkt =O.
Sen ska jag även träffa min underbara sissplutt idag =) . Det ska bli roligt.

Igår va det skola, mådde faktiskt inte så bra. Men det var väl lugnt ändå. Ända till idrotten. Läraren är störd.
Sen åkte jag hem och tog det lugnt. Vid sju typ kom rasse och adam. De svullade kebab =P. Så såg vi på film, sen gick vi till rasses farmor och så träffade vi henne i typ 10 min. Sen drog vi hem till mig igen.
Sen typ vid halv tolv drog de hem.

och idag har jag lite ondare i halsen. Känns lite svullen och sjukt när jag sväljer =S
Men aja, sånt får man med leva med.

Igår slog jag mig även =P.
Nära på att slå i näsan i bussen =O sen brände jag hela min hand, fyfan det gjorde ont =P.

Ska ju till katedral också på onsdag. Pinsamt. haha.
Och färgade även håret i förrgår. Tog 32 timmar lr ngt =P haha.

aja hade bra!
//Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0