Sjuk =O

Igår/idag beroende på hur man ser de var jag hemma från skolan.
Japp jag har gått o blivit sjuk! Sov från igår 00.00 typ till tolv-ett idag sen somna jag om o sov till fyra =O.
Vaknade av ett mess från födelsedagsbarnet.
Japp, Grattis adam. Du fyller bara 1 månad och 7 dagar innan mig =D.

Slappa hela dagen typ, sen runt elva halv tolv kom adam o rasse. Men de drog efter ca 40 min =O.

Imorn blir det att träffa min sissplutt,
kebab o film? =D

Fan trodde verkligen jag skule ha mera att skriva. Men tydligen inte =O.

Roligaste idag va ju ändå emma som var ensam bland nötterna i klassen:P
Förlåt maskfan!!

aja hade bra!
//Martina.

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0