Ny vecka igen!

Bara måndag men lika trött som vanligt. Suck. Men imorn en lektion och det gör mig överlycklig!!
Hade IV-Val idag. Pinsamt haha första gången. Men sandra och jag hittade till metodkök 2 och blev uttittade av folk som gick förbi hela tiden utanför. Pinsamt!
Sen stämpling av matkortet men han glömde stämpla det och jag var tvungen att säga till. HAHA. "Det är måndag"

Sen hade vi butiksmatte. Fyfan trodde ja skulle få slippa matten i år men nej. Matte B slapp vi men inte butiksmatte.
Idrott sista timmen och det var tråkigt. Hade friidrott och jag tycker de e så jävla tråkigt.
Roligt va de iaf när Hasse kom fram och sa : Synd om du får liggsår på idrotten. Hahaha lat ?  Väntade faktiskt på att laget skulle komma tillbaka från att dricka.

Glömde även spara detta inlägg så det har inte kommit upp men sparar det nu!

Hade bra
//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0