Helgen som var!

Började med fredagen såklart då. Måste bara skriva om sam läraren. Hon fick största dampet och jag höll på att dö av garv.
Började att min mobil ringde.. och hon säger typ: du vet att de har kommit en lag att jag får beslagta mobiler.
Sen typ 1 min senare ringer sandras mobil. Hon vart lite sne den där karin. Sen ringde även pajtims mobil. Sen drar han till me: får jag gå och bajsa? Då får karin ryck och frågar om vi är 7 eller 17.
Då fick sandra damp och börja tjafsa. Haha älskar när hon gör det för det är så kul =D.

Sen blev det iaf hemgång.
Sen runt sju kom Jossie, Adam, Rasse, Kalle, Nikki, Virre, Jonte och Sebbe. Vi körde ölspelet eller iaf nån gång.
Sen ramlade jag vid fönstret det var pinsamt. Hade svin ont. Och innan det hade jag råkat tagit sönder lampan. HAHAH. hur klantig får man va :O?!
Sen blev det utgång och slutade med att jossie och jag somnade men hon åkte hem runt fyra =P.

Lördagen blev slapp-dag. Men vid nio typ kom Adam, Rasse och Josse till mig och det blev att glo på matchen. Sen typ slappa vi och sånt. De drog runt halv två sen.

Söndagen bjöd på slapp det med. Färgade även håret  eller utväxten. =)
Och nu är jag trött o dör för att det är söndag.
+ jag har cp hals =/..

aja det var helgen.
hade bra!
//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0