Helgen över.

Igen =/ suck.
Helgerna går bara snabbare och snabbare. Har igentligen lust och bara ha svin tråkigt så de inte går så otroligt snabbt.

Fredagen va trevlans. Jossie kom hit, hade lite sprit och öl som vi drack och blev lite små lulliga på.
Sedan gick vi hem till Johan och skulle se på film. 3 rättare sagt men somnade alla gånger. Haha trött (A).
Sen runt två/tre gick vi hem till mig där jossie blev hämtad av sin bror.

Lördagen vaknade jag upp tio och unde inte somna om. Suck..
Men tog det bara lugnt hela dagen.
Sen kom Adam o rasse förbi en snabbis, trevlans.

Söndagen vaknade upp elva =O. aja.
Farmor skulle kommit men nää :P.
Sen har bror o ann-sofie köpt vagn idag =)
Längtar tills pyret kommer ut=D.

Skola imorn igen och jag vill inte gå dit. Orkar inget just nu.

Man förstår inte vad man gör för fel,
allting händer utan att man själv hinner agera.
Förstår inte hur mkt som kan hända en endaste person.
Jag har varit stark men det plockas ner bit för bit,
tillslut finns det bara en liten del kvar.
Ett trasigt hjärta..

Aja hade bra
//Martina.
image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0