Fredag/Lördag

Fredagen då. Var hemma fortfarande. Mådde lite kasst även då.
Sen vid sju kom underbara siss till mig. Vi gick och köpte kebab och tittade på film, The grudge 1. Fast vågade inte titta klart, även fast jag har sett den så. Vi drog på lejonkungen och djävulen bär prada. =)
Sen blev det att slappa vid datorn ett tag, sen gick vi ner och körde monopol och käka piggelin =p.
Jossie vann med mest pengar (Hon fuska=P)  Men jag vann iaf med mest gator =D STOLT!
Sen åkte hon hem med sin bror 04.15 typ =p då blev det att sova!

Lördagen började utvilad. Men blev bara att slappa den här dagen.
Skönt som satan. Lekte lite i Photoshop, gjorde en bild som jag blev nöjd med faktiskt =)
Sen suttit vid datan bara =P.
Åh fick även höra att jag var smart som fan idag =D Glad!!
Även nördat msn, berättat hemlisar ;-)
Nää nu ligger jag i sängen och tittar på simpsons-movie.
Spider pig =D HAHA.
He's not spiderpig any more! He's harry plopper :D

Imorn kommer Jossie och Sandra hit.
Blir film med morötter och dipp. Det ska bli kul!
Sen är det tyvärr skola. Har kommit in i en period där jag bara vill va hemma varje dag. Redan så skoltrött så jag inte vet vad jag ska ta mig till. Suck =/.
Men det är väl bara att bita ihop antar jag. Vem vet, kanske får turen att bli sjuk igen =D.

Nää men det var väl nog ändå allt för mig för denna natt.
In Love ?

Aja hade bra!!
// Martina.

  ros 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0