Fredag =)

Äntligen fredag!!. Fast iofs slutar vi om 6 timmar =/ klockan fyra.
Hatar mitt iv-val. Vi har med världens största skogsmulle och hon är tråkig. Orkar inte laga mat eller sluta sent!
Men ska iaf hem och sedan träffa siss=) Underbart.
Får se vad som händer då.
Igår var jag även med sissplutt. Vi såg på tv, köpte nudlar och lite sådant!
Det var lika kul som sagt!

Ngt mer roligt. Farmor fyllde igår ! Grattis. Fick även MVG på svenska provet. Stooolt =C

saknar även en person otroligt mycket !
Förstår inte hur jag kan känna så.
vet inte heller vad jag ska göra
Du är underbar och varje gång jag ser dig blir jag glad!
Suck, hatar sånt hära!

ajaa, ni får hade bra!
// Martina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0