Torsdag

Torsdag idag och antagligen ingen bra dag.

Önskar att du bara kunde växa upp. Jag är mer mogen än du och du är mer än dubbelt så äldre än jag.
Vill du att vi ska ha kontakt överhuvudtaget så kan du ju börja visa att jag faktiskt betyder något för dig mer än att du säger att jag är vuxen och jag med kan ringa.
Varför blev du såhär ? Saknar när du va som vanligt, en som alltid brydde sig, en som jag betydde så mycket för.
Men inget verkar betyda något för dig längre.
Du finns ej i mitt liv längre och du inte gör något åt saken!

Vad gör man när man inte orkar mera ?

Idag har jag kommit fram till en sak.
Innan detta har jag aldrig velat glömma dig, har inte velat försöka. Men jag ser min chans.
Betyder inte mycket för dig på samma sätt du betyder för mig
blir bara ledsen av allt. Utan att du har vetat har du sårat mig.
Detta blir sista saken jag skriver om dig.
Sen kommer känslorna inte mera finnas..
Hej då, kommer sakna dig < / 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0