Ny vecka.

Helgen var nice.
I fredags var jag med jossieplutt, vi såg på film som vi tydligen redan sett och åt morötter med dipp =).
Efter det satte jossie på sig kattofflor och lotus vart galen. Fyfan lite småkul sådär.
Sen ringer Nikki och säger att vi ska komma till honom. Så vi åker dit och är med han och Adam.
Runt ett drog vi hem.

Lördagen softa man bara. Sen kom jossie hit och även bella. Vi åkte till lambohov på fest =)
Fick gratis öl o grejer=). Sen åkte vi hem, dock jääävligt trött på bussen ; )
Söndagen vaknade man upp och jag måddde iaf bra. Jossie där emot.
Fast eftersom jag festat slipper jag inte undan utan en skada. Stukad tumme =( gör ont.

Idag har vi haft en jobbig dag. Har inte kunnat skriva eller bakat. Och så hade vi såklart typ bollekar på idrotten så man kastade bollar. Gick ju bra =/.

aja, veckan bjuder på plugga imorn, sen även hem till bror =)
Onsdag va med jossie ett tag :) Måste hitta jacka =).

aja de var allt för mig =)
// Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0