Länge sen jag skrev =D

Ja jo det var ett tag sedan faktiskt.
Helgen började med att jag o jossie gick på bio, vi såg supersugen =D Fett bra.
Sen var jossie även hundvakt åt sin bror, så efter att vi varit på  bio åkte vi till johannelund och va me hunden o såg på film. Sen tog jag sista bussen hem =)

Lördagen var slappisch dag. Sen vid sju åkte jag till johannelund igen,
Började med lite musik och svensson svensson, sen börja dricka lite o mötte även bella. Så satt vi tre o myste me lite dricka. Senare sedan kom även Adam och Rasmus =) Trevlans.
Jag ramla på golvet och fick brännmärke av de =O ajj ;).
Sen blev det sista bussen hem där med.

Söndagen va ju inte kul. Mådde piss och skakade =O. Men till kvällen blev det bättre och jag gick till min bror och Ann-Sofi. Åt lite macka och tittade på film =) Även magen va med såklart =) LÄNGTAR TILL FEBRUARI, då blir man ju faster åt magen=D.

Måndagen sög. Vaknade nog på fel sida. Idrotten så råka jag sparka i en ribbstol med. SKÖNT!
Har även gått o blivit förkyld. Kan inte andas =O. Så knarkar nässpray nu!. Bara jag inte blir sjuuuk =(
Fyller även om 11 dagar =D
Jag lovaar jag blir glad =D

aja nu ska jag nog gå o kissa.
Även det jag skrev i förra inlägget, de har varit lite svårt men klarar av det iaf! Så stolt över mig.

Imorn blire soc och ut o springa me jossie =)
Nyttig here I come :D

hade bra!!
// Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0