Fredag och jag är glad =D

Idag är det Fredag och jag har vaknat på rätt sida! Verkligen rätt.
Tog ut sovmorgon och var endå rätt pigg. Det är fredag den 19 onde och imorn den 20 onde =D. Då blir jag stor :C
Vi slutar dock 16.00 idag hoppas det blir tidigare men men, sen ska jag hem. Slappa lite, uggla One tree hill<3
Sen städa.
Jossie hjälpte mig iofs lite igår, hon rensa mina lådor och plocka kläder (A) Och hjälpte mig diska!
Du är bäst gumman! <3
Men idag ska ja plocka upp alla kläder och allt från golvet, damsuga och skura golvet tror jag med =)
Måste vara fint till imorn. För imorn får jag gäster.
Sen på kvällen kommer brudarna =D. Det ska bli roligt!image31

kommer uppdatera och berätta vad som händer antagligen på söndag.
 Asså jag är väldigt glad denna fredag =)
Hade en bra hårdag idag också!
Snart lunch.!

En sak till,
 Grattis på mig =D

//Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0