Torsdag

Japp så var det torsdag.
Har då inte skrivit på länge eftersom mitt internet har varit frånkopplat, men förmodligen kommer det upp idag eller imorgon!
Har varit så desperat att jag t.o.m har drömt om datorer. Lite kul sådär.

Veckan har varit seg!! iofs är det veckan efter lovet och den brukar vara seg !
Måndags gjorde jag omprov i naturkunskap. Det gick nog bra! Ska få reda på svaret snart.
Imron har jag även samprov. Igår trodde jag att jag skulle dö men fick reda på idag att man inte behövde kunna hela häftet.
Så idag ska ja plugga sen hem till bror som vanligt och bli förhörd. Hjälp ;-)

Sen blire fredag MÅSTE se myggan då, hann inte igår !
Sen blire o va me jossie med.

Sen på tisdag nästa vecka blire stockholm med HP2 =) .
niiiice az!

Fyfan facewarp så jävla roligt :D
blir o lägga in på bilddagboken sen =D=D!!

Nää nu blire o kolla bilddagboken sen naturkunskap. Roligt !!

hade bra!
// Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0