Helgen som var !

Så var de söndag igen, och jag är jätteförkyld. Lite hängig till och med.
Helgen har varit nice.
I fredags vare skola, inte så roligt. Men sen vare att fira bror, pappa hade redan fått paket. Men hoppas ni blev glada för allt =).
Sen skynda sig hem för att möta polare. Så blev det att festa.
Sen blev jag tjurig på farsan och slog i kylskåpet, så knogarna är aj aj.
Sen ute yra ja o jossie tsm med alla, o ramla gjorde vi. Så aj aj i mitt knä, axel, armbåge med =O.
Sen tappa jag även mobilen. Suck, men va en kärring som lämnat den på polisstation.

Det var början på lördagen. Vi gick till polisstationen. Då hade kärringen begärt hittelön.
Hon låter som värsta tjurkärringen som tattar av folk. Ofta man begär hittelön.

Aja, åkte senare ut till jossie, hon skulle fira hennes brorsor. Sen åt vi god mat.
Men jag mådde illa och hade ont =P. Men det var chill ändå.
Sen kom Adam o sebbe o de ett tag hit hem till mig.
Fast drog lika fort.

Sen såg vi på film och somnade.
Och nu sitter vi här.
Måste städa innan farmor kommer.
Gah.
haha aja de va allt
// Martina

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0