Helg.

Japp så var nu helgen över. Usch den går så fort. Längtar som ett as till jullovet.
I fredags hade vi då prov, kärringen tar med saker som hon sa klart och tydligt inte skulle vara med. Suck.

De va ändå hem som gällde sen. Tog det lugnt, såg på idol och myggan och njöt av internet =).
Sen kom lördagen och jag åkte ut till siss plutt =) <3
Vi såg på 1408 och svensson svensson. Och hade allmänt roligt.
Va ett tag sen vi va så hade saknat din humor !!  <3
Hade jätteroligt tack !

Ett annat lättat besked som gjorde allt bättre med =).

Imorn ska jag hem till bror o ann-sofi och käka gott =) .
Alltid roligt !!.

Stockholm me HP2 på tisdag =)

aja inte mkt mer att säga !
hade bra.
// Martina

Hur litar man på någon som redan svikit än,
nån som redan gjort så man nästan gett upp hoppet om ett lyckligt liv.
eller en som svikit mig så många gånger att jag inte vet var jag ska göra.
Kommer jag kunna se på dem som vanligt eller kommer jag alltid se de på ett annat sätt ?

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0