Fredag =)

Japp så var det äntligen en efterlängtad fredag.
Har gått fort faktiskt =p
Hade ingen lärare på näthandeln, men vi glömde ändå bort tiden.
Jag, Alex, Sandra och Boris låg i vilorummet o hade rätt roligt sådär=).

Sen på samhällen fick vi ut provet vi gjorde förra veckan.
De va tre delar man gjorde.
Del 1 = G
Del 2 = G
Del 3 = VG
Och jag som va så säker på att jag skulle få IG az.

Men sen blev det att åka hem =).
Prata lite me folk osv.

Men snart eller snart o snart, men ska till min bror om lite mindre än 2 timmar =).
Grattis igen bror och far =).

Sen blire fest !!.
Är fett taggad =D.

aja inte mkt mer att säga =P
Kan du logga in lr (A)

// Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0