Fredag !! =D

Äntligen.
Även fast vi bara gått i skolan 3 dagar denna veckan så känns det som den längsta veckan hitills!.
Hade även svenska prov igår igen, roligt. Var rätt krongligt, men får se hur det går.

Har även samprov idag =/ Fyfan vad jag hatar politik .
Kommer säkert inte gå så bra. Men men får se de me.

Men somsagt Fredag idag, Gud vad skönt, sova ut imorn=).
Ska nog till Berg idag. Får se hur det blir.

Veckan bjöd på två studiedagar som sagt. Tisdagen drog jag och jossie till skägget o festade.
Fyfan säger jag bara =O. Sen gick vi hem och jag somna på dirren .
Onsdagen gjorde jag inget på. Tog det lugnt och pluggade.

aja,
nu ska ja glo bilddagboken =).
http://Martiiinaah.bilddagboken.se

hade bra
// Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0