Sjuk kväll!

Nu har ytligare en vecka gått och allt börjar igentligen gå mot slutet. SUCK!!
Mestadel av veckan har jag gått på stan med siss.
Laddade på mobilen och köpte nya mjukisar, för adam har fortfarande mina =P
Sen köpte ja lotion o puder.

Torsdagen kom och vi brudar bestämde oss för att partaja lite i träggårn.
Vi möttes upp vid nio och började dricka. Men allt spårade ut. Alla grät.
Fast det var ändå ganska kul faktiskt. Så klart är det någongång min tur att klanta mig. Så jag råkar kasta upp mina skor på scentaket och jag får hjälp upp =P sen ska jag ner.. De skulle ta emot mig men de gjorde andra saker så ja hoppar ner själv o känns som knäna går av. Jossie får panik och börjar skrika att jag har brutit av benen. Men det är okej. Sen fick jag även glasbit i foten och benet.
Efter en kväll där drog vi till kebabbaren. Var där tills det stängde vid fyra och mötte otroligt sjuka människor. Slutade iaf med att vi kom hem runt sex. Skönt!
Lyckat. Ont i knäna än =P

Igår så kom även en gammal bästa kompis hit =).
Adam fast även sebbe och en till kom.
De va bara här en snabbis, men Adam lovade att ringa. Hoppas jag!!

                         

p.s. Jossie har även lämnat mig för en vecka. Suck =(

Allt för mig iaf.
Hade bäst
//Martiiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0