Tisdag.

Så var det tisdag igen.
Länge sen jag skrev men datorerna kronglar!!

Helgen har väl varit helt okej,
Fredagen så drog jag, fia och Siss till ekh på fest =), blev roligt senare. Fast även lite skit.
FÖRLÅT !! =( <3

Lördagen så var det lite småfest hos mig, Tjejerna kom och vi körde idol spelet och sjöng och massor.
Sedan kom även lite lambo killar till mig.
Slutade med att vi fick skjuts runt hela linköping oså =P.
Söndagen var jag med siss bara =)
Tack för en trevlig helg gumman!!

Igår var det skola igen, och det var ett cp som kastade 7 st glas i matsalen =O.

jao de va nog det mesta.
Idag ska jag till stan med Sandra och dela ut CV =) Hoppas på ett jobb nu faktiskt !!

aja finns inte mkt mer att säga.

4:e natten jag drömde om dig =/

Vet inte hur man ska berätta

utan att få de låta som jag aldrig varit med om det rätta.

Att livet är svårt det vet de flesta

Men har ni hamnat i sitsen och verkligen blivit testad.

sviken och såren blir bara värre

Och de glada minnena allt färre.

Familjen gick under och i kärleken fanns inga posetiva stunder

Ni kom och ni gick

Det var tacken som man fick!


People always leave!

// Martina

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0