Så va helgen slut !

Tyvärr =(.
Helgen har varit nice.
Fredags drog jag och jossie till lambo, danne hade fest.
Fast lite saker hände, sryyy.

Lördagen, jag o jossie vaknar vid halv åtta |-) sms ba yeaah.
Jag blev sugen på stekt ägg så gjorde ju de då, saltade även golvet. Du fick en bra förklaring kalle =D.
Sen skulle vi shoppat julklappar men jossie va fet. Eh jag va också lat =D.
Sen drog vi till lambo, men denna gång hade vi med oss två punnhuven till, fia och nattis då då.
Kom dit, alla va fett tysta . wiie. Sen drog vi till en lokal där samme o några till rappa.
Dissade även en=P fett kuul!.
Drog tillbaka till danne, fick smaka lite dricka.
Yeaaah gangbang!!.
O kalle vill ha gamla minnen, jo man tackar =S.
Sen åkte vi hem o gjorde pommes.
Drömde att jag fick en puss o hade tydligen gjort pussljud i sömen. Hej checka in på psyk redan nu ?

O idag va vi kattvakt. Eller vi är, jag o jossie asså, är inte schitzo =D.
Tittade på rökapåIdol. Fyfan alla va ju jätte höga =O. aja så kan de gå.
Rödtotten hade glömt byxor hemma eftersom hon va så hög =O.
Sen åt vi kebab ju o såg på hitta nemo, fett bra film az!!.
Nu kommer snart sebbe o ann sofi hem o då blire MATTE YEAAAH.
fattar naaada. Hej hej vad blir inköpsprisen om marginalen är 39% o försäljningsprisen ink moms är 42.30kr ?

aja, nu står jossie här som en egen hög person, ska nog slå ner henne.
Tack o hej, snyt dig i mig.!
// Martinaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0