=S

Usch så var de måndag igen då =/. Fast inte långt kvar till lovet.
Har matteprov nu som ja lär få ig på. Gah.

Har nog inte varit såhär nervös, har inte kunnat sovit eller ätit frukost..
Vill bara att de ska bli bra mellan oss. o att vi kommer prata ut om de o bli vänner eller mer.
Får se hur det går, om du kan träffas idag.

aja..
hade bra!
// Martina

Fattar inte varför eller var de gick så fel

Plötsligt dög jag inte längre utan dig är jag inte hel

Du visste om mina känslor och att va ja ville ha

var en framtid med dig, du o ja va självklart

Men såret du lämnade blöder bara mer

Jag älskar ditt skratt och jag smälter när du ler

Minns du när vi träffades första gången

du hade redan tjej så jag börja aldrig hoppas

Bästa vänner de blev vi ganska fort

hela fritiden tillsammans jag minns allting vi har gjort

fan man trodde de va kört, att de bara fanns en vänskap

så ändrades allt och kärlek kom tillbaks

Aldrig förut hade jag varit så kär

Minns alla känslor fast de ändå blev såhär

Tiden gick och vi kom närmare varandra

du och jag blev ett och med våra läppar tillsammans


Vi svor på att alltid vara vännen men va hände

vi förlorade varann men du är alltid min ängel

De e otroligt hur de kunde bli så fel och

de finns inget VI längre så de fattas en del

Utanpå ett leende men innutid ett hål

Att vara utan dig är de som skapar djupa sår

Leva med tanken om att livet är hårt

försöker och de går men det är jävligt svårt

Alla gånger som vi skrattat åt varann

alla gånger som vi hållt varann i hand

alla gånger som du sagt att du älskar mig

jag trodde de va sant, fan jag trodde på dig

tänker på dig varje dag, vill bara ha dig här

jag trodde inte ens man kunde bli så kär

du va mitt allt, dig jag levde för varenda dag

och utan dig brevid mig så kommer inget kännas bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0