Dikt av mig.

Du kom in i mitt liv

och det bara sa klick

Men du försvann lika fort

du bara gick.

Ytligare en chans

vi blev bra vänner

vänner med förmåner

ja, det är sånt som händer

Allt gick utför, allt försvann

ett misstag kom till

tårarna bara rann.

Försöker göra allting bra

tror fortfarande på oss

känslor mer än kompisar

det går inte komma loss.


Tydligen hade jag rätt

Känslorna stämde

Ett misstag till och allt gick snett

Försöker göra allting bra

En ursäkt jag ger,

tomt ord är det som du ser.

Trodde på oss, att nångång skulle bli vi

Men en sårad person gick ut ur mitt liv.

Snälla jag ber dig ge mig en chans

Att ställa allt till rätta, så livet återfår sin glans.

Du betyder mycket och tror du vet

Men ge mig ett försök att fixa det.

//Martinaa


Kommentarer
Postat av: britta

vilken fin dikt, hoppas det löser sig honey

2007-12-19 @ 21:34:55
URL: http://brittaspjut.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0