3e advent =)

Japp det är det väl ändå idag,
Gick upp vid tio eller något, skulle till bror o plugga.. men de gick ju bra.
Sen åt jag frukost vid tre typ, och fyfan vad illamående jag blev, så gick o spydde på toan.
Sen senare kom jossie, va me henne ett tag med =)

Festat hela helgen då, i fredags skulle vi åkt till bestorp, men kosta för mycket så nää.
Drog till lambo ist, fyfan vilken död fest. =O.
Men jävligt roligt, alla trodde att adde var en mördare o massa =D,

Lördagen kom, vakna vid tio typ med jossie här också.
De skulle va fest i slaka, som vanligt började festen bra men slutade katastrof!!
Berättade hur jag kände också. Fast allt blev ändå fel.
Kanske ska prata ut imorgon, hoppas det ordnar sig !

aja, nu ska ja lägga mig o se på film, mår fortfarande illa =/
hade bra!
// Martinaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0