Skolstart.

Nu ska ja berätta om en väldigt intressant. Igår började skolan och vi var peppade att gå i HP2A eftersom vi gick i HP1A året innan. Men när vi kommer till skolan säger mentor Ingela att vi inte ska gå med vår klass utan att vi är flyttade till HP2D =O. Så vi fick spendera dagen med dom eftersom vi hade valt som inrikningsval Turism. Men Sandra och jag ångrade oss och ville ha Handel igen och gå i våran klass. Så vi gick ner till syo och pratade men kärringen sa att de va ett rektorbeslut men hon tog Sandras nummer och så skulle hon se va hon kunde göra.


Idag kom vi till skolan, körde massa sammarbetslekar. Svin tråkigt.

Sen innan vi skulle gå in idag så ringer Elin och så kommer Pajtim och hämtar oss och säger att vi får börja i HP2A igen =D Fett niice.


Så nu sitter vi i klassen igen. Världens slappaste schema med. Tisdagar börjar tio och slutar halv tolv =) Och imorn börjar vi två. Underbart härligt. Längtat efter ett slappt schema.


Annars så hade Jossie - Helan åkt på körtelfeber.

Men jag blev inte smittad.

Bella kalsonkvinnan =D.

Aja,


Jag är kär och snart står jag för det =D Måste det alltså!

hade bra!

Åh, mammas operation gick bra förresten.

// Martina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0