Sista veckan.

Sista veckan på sommarlovet har gått och nu är det söndag och måndag ledig.
Sista veckan spenderades tillsammans med Jossie,
Hon bodde här typ och har nu åkt hem... Känns lite tomt =O
Men vi har haft kul ändå fast båda har varit lite sjuka.
Helgen har spenderats på Nykvarn.
Första dagen gick jag, jossie och fia till Adam och körde ölspelet. Killarna bangade  först vafan =D
Sen ner till nykvarn, polisen tog oss hällde ut resten av drickat, men tur fanns de folk man fick smka av. Sen hem till adam men kvällen slutade hemma hos mig =P
Dag två började med att tjejorna kom till mig där vi körde 3 eller 4 runder av ölspelet.
Fyfan vattenfall hela tin typ =P
Sen runt tio nångång gick vi ner till nykvarn och träffade folk.
Sen hem till mig med jossie och bella och träffade då adam o rasse.
Sen drog de o alla somna utom jag, som somna runt halv fem.
Sen nu är det söndag, mycket sen nu =P . Blir att ta det lugnt. Jossie har tyvärr åkt hem :(

aja, nu ska ja chilla tv =)
hade bra.
// Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0