Helgnytt =)

så har ytligare en helg gått. Fyfan skola snart igen. Kul att man kom in på sitt program, lr typ skolan glömmer bort o skicka att ja kom in på mitt inrikningsval :O snällt. Älskade fitt-ljunkan.

Helgen började med att jag o sandra tog en fika på cafe gränden.
Underbart satt o pratade i två timmar. Men sen bar det hemmåt för att göra sig klar för kvällen.
Runt halv sju kom sandra hit och drack lite innan det bar in mot träggårn.
Fast va inte där så länge. Adam ringde och sandra och jag mötte dom och sandra ville panga ruta =) HAHA

Men va där ett litet tag till sedan skulle vi hem mot mig. Men tog några timmar att komma från träggårn till mig.
Stannade och tog ett dopp. haha, konsert o kongress otroligt fräscha pool lr vafan fågelbad.
Sedan gick vi mot mig. Sebbe, Adam o kusin i kallingar, blir fotade av corren som de sa. HAHA.
Nää sen där skämmer de ut sig igen. Skulle fixa pipa. Går omrking i kallingar och min farsa kommer. HAHA pinsamt ?
Vart lite mycket dricka den kvällen som alla andra kvällar ;-)
Pinsamma sms som inte var så pinsam bara sanning ;)

Efter de blev ja hämtad med en bil och åker omkring. Kommer hem runt fem sex kanske. Går o sover och vaknar med snurrigt huvud och magen upp och ned. Mådde piss hela dagen, Men scary movie gjorde inte de bättre az!
Lördagen som sagt vaknade runt ett och tog det bara lugnt.
Morsan kom på middag runt halv tio på kvällen.
Hade sett på oc hela dagen typ <3
Sen mess från adam o runt tio går ja till honom där dom sitter o super ganska skapligt faktiskt!
Halsar ner sina öl och slutar med en scary movie spya.. eller förlåt 4 . HAHA. Lät soft.
Kvällen va lång ett tag när alla va osociala som fan! Men gummsi ringde o messa så de va lungan.

Sen slutar kvällen upp hos adam där kusin deckar på soffan =P och lantz drar o sebbe, adam o ja i morsans säng. fyfan vilka jääävla skitar. Dog av gasförgiftning.

Och idag är jag trött bara. Ska snart duscha och äta.
Annars soft.

hade niice.
// Martina

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0