Helg igen =D

Jaa, nu har det ju hänt lite sen sist.
Mitt internet har varit ur system den senaste veckan och jag har varit galen. Klarar mig inte utan internet. DataNörd!
Förra helgen var vi hos steffi på förfest.  Vi körde ölspelet som var som vanligt roligt. Även dansade när vi hade blivit lite små lulliga. Hade askul där. Sedan drog vi in till stångebro där jag inte hade fullt lika roligt.
Poliserna var helt dumma i huvudet.
Hoppas att nollningen idag blir roligare faktiskt.

Veckan har varit lite segt. Är otroligt trött, tror jag ska gå hem snart.
Måste städa och så till alla kommer. Brudsen kommer hem till mig idag och förfestar.
Hoppas det blir roligt. Men vet inte. Får panik på en viss person som jag trodde var min kompis. Men men. Bra att hon tycker så.

Även en annan jävel jag får ryck på! Förstår mig inte på dig.
Jag har kärat ner mig i dig,  kan du inte bara förstå det ?
Sluta toffla !!

aja, ska fortsätta med vår hemsida nu.
HAHA.

hade bra!
// Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0